CASE STUDY: Tancujúca predavačka z Kauflandu

28. 02. 2023

Dokáže obyčajné video s tancujúcou predavačkou z Kauflandu prekonať do tej doby najúspešnejšie Rytmusove reels a väčšinu Reels Queen Plačkovej? My už vieme, že áno. Stačila na to len netradičná súťažná mechanika, keď ľudia pridávali k tancujúcemu videu vlastnú hudbu. Spoločnosť Kaufland Slovenská republika tak dokázala, že jej claim: „S Kaufland Card je za hviezdu každý“, naozaj platí. Projekt navyše získal 1. miesto v kategórii Využitie sociálnych sietí a influencer marketing v súťaži Zlatý středník 2022.

 

 

Instagram Reels je „nové médium“, ale obvykle sa do neho iba preklápajú existujúce kreatívy. Spoločnosť Kaufland Slovenská republika priamo pre toto médium vytvorila súťaž, ktorá bola navyše vysoko efektívna – produkčné náklady boli v podstate nulové a výsledky prekonali očakávania.

 

Video je rozšírením súčasnej kampane „S Kaufland Card je za hviezdu každý“, prostredníctvom ktorej chce Kaufland svojim zákazníkom oznámiť, že sa k nim správa ako k najväčším hviezdam. V samotnom koncepte preto účinkuje množstvo celebrít. V online prostredí chcel však Kaufland posolstvo podchytiť inak - nechal ľudí nech urobia hviezdu z obyčajnej "predavačky", na Slovensku prakticky neznámej ochotníckej herečky Daniely Gudabovej. Skutočne sa tak stalo a Tancujúca predavačka v jej podaní prekonala dokonca najväčšie slovenské instagramové celebrity.

 

Cieľovou skupinou bolo instagramové publikum. Video sa skladalo z jedného one-take záberu na tancujúcu predavačku – herečku Danielu Gudabovú, ktoré sa točilo priamo v Kauflande. Spoločnosť využila originálnu mechaniku a natívnu funkciu Instagramu – možnosť vložiť akúkoľvek hudbu do Instagram story. Video nahrali do Reels bez zvuku - stačilo ho len zdieľať a pridať vlastnú hudbu.

 

A výsledky?

Reels počtom videní prekonali nielen všetky doterajšie Reels Kauflandu dohromady, ale aj doterajší rekord Rytmusa (672 000 followerov) a väčšinu reels slovenskej instagramovej Queen Plačkovej (840 000 followerov). Počet zhliadnutí sa u videa s tancujúcou predavačkou vyšplhal až na 466 000 a video získalo 7 876 lajkov.

 

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative & Strategy Director: Juraj Kováč

Art Director: Engelbert Strapec, Juraj Sapara

Copywriter: Martin Polakovič

Account Manager: Majka Prisenžňáková, Michal Ružica

Produkcia: JOJ production

Réžia: Pepe Ehrenberger

 

Video prípadové štúdie nájdete tu.